Reacties
Reacties 351 - 400 van 639
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Piet Berkhout | Heel apart Geert! | 5 mei '24 |
| Tamara | Hoe dan precies op moment dat jullie daar waren, wel… | 5 mei '24 |
| Jolanda | Pittige geschiedenis……. | 5 mei '24 |
| Henk en Elly | Vreselijke geschiedenis hoor en niet te lang in blijven… | 4 mei '24 |
| Cock en Ellen | Van harte gefeliciteerd met je (schoon)moeder en wat… | 3 mei '24 |
| Henri | Van harte hammy en mooie reis ook | 3 mei '24 |
| Jolanda | Hieperdepiep hoera nog gefeliciteerd. | 3 mei '24 |
| Liesbeth | Gefeliciteerd Hammy en Geert. En inderdaad een aardige… | 3 mei '24 |
| Piet Berkhout | Nog gefeliciteerd met de verjaardag van schoonmama,… | 3 mei '24 |
| Geert Draaistra | Nou, nee geloof het nog niet. We gaan even via Griekenland… | 1 mei '24 |
| Piet Berkhout | Albanie dus wel gezien! | 1 mei '24 |
| Kristel | Heerlijk genieten 🤩 | 1 mei '24 |
| Henk en Elly | Typisch in die landen hè, geld op en de bouw stopt… | 1 mei '24 |
| Henk en Elly | Jemig dat is hard werken tijdens de vakantie zeg!… | 29 apr. '24 |
| Theo en Thea van Son | Nieuw programma van de Mol de gevaarlijkste wegen… | 29 apr. '24 |
| Piet Berkhout | Spectakel, mooie vergezichten, maar wel soms hard… | 29 apr. '24 |
| Bert | Prachtig avontuur weer ... | 29 apr. '24 |
| Cock en Ellen | Jullie komen weer van alles tegen onderweg. Gelukkig… | 29 apr. '24 |
| Theo en Thea van Son | Het lijkt wel de TV serie " de slechtste wegen… | 29 apr. '24 |
| Jolanda | Oef echt een avontuur ………. | 29 apr. '24 |
| Henk en Elly | Prachtige verhalen wederom met bijbehorende foto's,… | 27 apr. '24 |
| Henri | Hele mooie natuur , genieten | 27 apr. '24 |
| Cock en Ellen | Prachtig! Wat waren ze vroeger toch vindingrijk om… | 26 apr. '24 |
| Liesbeth | Bijzondere plek en inderdaad hoe deden ze dat vroeger… | 26 apr. '24 |
| Henk en Elly | Indrukwekkende foto’s én verhalen weer! En toch… | 26 apr. '24 |
| Geert Draaistra | Ja leuk hè. Het allermooist is zo’n plek zonder… | 26 apr. '24 |
| Ron Van Geffen | Dat is indrukwekkend! Het lijkt het decor van Game… | 26 apr. '24 |
| Theo en Thea van Son | Prachtig mooi. Ja hoe deden ze dat vroeger om alles… | 26 apr. '24 |
| Jolanda | Wow indrukwekkend en mooi geschreven . Ik liep even… | 26 apr. '24 |
| Geert Draaistra | 💋👄💋 | 24 apr. '24 |
| Jolanda | Prachtig verhaal weer | 23 apr. '24 |
| Sanna | Hahahaha heerlijke reactie mam! T leest lekker weg..… | 23 apr. '24 |
| Rob | Wil je avontuur, krijg je avontuur. Jullie zijn mooie… | 23 apr. '24 |
| Piet Berkhout | Overal boeven....het politiebloed blijft door Geert… | 23 apr. '24 |
| Cock en Ellen | Haha Hammy. Het zijn weer mooie verhalen van de laatste… | 23 apr. '24 |
| Bert | Mooie belevenissen allemaal. Genet er van. | 23 apr. '24 |
| Bert | "Overal boeven, die....." ik voel me toch… | 23 apr. '24 |
| Hammy Draaistra | Wat schrijf je leuk Geert. Als ik t lees is t net… | 23 apr. '24 |
| Henri | Mooi hoor | 23 apr. '24 |
| Henk en Elly | Spannende wegen ten top! Lijkt die serie vd tv wel!… | 22 apr. '24 |
| Henri | Kamp van koningsbrugge? | 22 apr. '24 |
| Piet Berkhout | Als het weer, de drank en het eten maar lekker is...Wel… | 22 apr. '24 |
| Carla | Klinkt als een uitdagend avontuur. Geeft jullie vakantie… | 22 apr. '24 |
| Theo en Thea van Son | Zonde van je nieuwe camper, volgend jaar weer een… | 22 apr. '24 |
| Bert | Gaat meer op een survival dan vakantie lijken... | 22 apr. '24 |
| Lia | Geweldig verhaal. Leuk om zo met jullie mee te reizen. | 21 apr. '24 |
| Geert Draaistra | Nee, die zitten een paar honderd km verderop. Wie… | 17 apr. '24 |
| Geke.spinder | Mooi hoor! Nog niet bij de familie geweest? Of wonen… | 17 apr. '24 |
| Tamara | Joh we dachten we delen wat regen met jullie anders… | 16 apr. '24 |
| Piet Berkhout | Het kan niet altijd feest zijn. Mooie verhalen Geert.… | 16 apr. '24 |


- Matthijs: Jullie hebben weer veel meegemaakt…
- Piet Berkhout: Mooie verhalen Geert en Hammy.…
- Liesbeth: Ik dacht al; zebra’s en…
- Henk en Elly: Mooie, interessante en leerzame…
- Anita: Welkom thuis weer buurtjes…
Alle reacties »