Reacties
Reacties 201 - 250 van 639
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cock en Ellen | Wat een straf zo'n overnachting :-) | 6 mei '25 |
| Geert Draaistra | U vraagt wij delen; 40.3188, 9.5839 (lat, lng) N 40°… | 6 mei '25 |
| Henk en Elly | Graag ook een flesje waar je 100 mee kunt worden,… | 6 mei '25 |
| Rob | En wat is de exacte locatie waar jullie zijn? Graag… | 6 mei '25 |
| Jitske | Mooi om zulke gepassioneerde mensen te ontmoeten,… | 6 mei '25 |
| Jolanda | Klinkt lekkerrrrr | 6 mei '25 |
| Bert | Heerlijk dit... | 5 mei '25 |
| Johan Regterschot | Gezellig en genieten zo te zien!! | 5 mei '25 |
| Henri | Heerlijk | 5 mei '25 |
| Piet Berkhout | Dat was dus weer smullen👌 | 5 mei '25 |
| Liesbeth | Dat klinkt weer heerlijk. Niet te lang blijven daar… | 5 mei '25 |
| Frits en Marja | Helemaal top, een plek naar mijn hart. Het adres kom… | 5 mei '25 |
| Jos | Interessant die wijn...! Is er geen handige Italiaan… | 4 mei '25 |
| Geert Draaistra | Je gaat die oudjes niet zo maar vragen naar hun leeftijd,… | 4 mei '25 |
| Piet Berkhout | En die vele honderd jarigen en ouder, liepen die er… | 4 mei '25 |
| Geert Draaistra | Wat denk je wat! Maar natuurlijk gaan we dat proberen,… | 4 mei '25 |
| Sanna | Nemen jullie die wijn waar 100 jaar mee wordt wel… | 3 mei '25 |
| Geke.spinder | Fijn dat jullie Mem even hebben gebeld! Zonder tunnels… | 3 mei '25 |
| Carla | Leuk om weer te lezen 😘 Fijn dat het weer wat beter… | 3 mei '25 |
| Cock en Ellen | Het ziet er allemaal weer gezellig en prachtig uit.… | 2 mei '25 |
| Geert Draaistra | Beterschap buur! | 2 mei '25 |
| Henk en Elly | Ondanks het weer af en toe toch leuke en mooie plaatjes!… | 1 mei '25 |
| Timo | Ik heb last van Mal di sarda! | 1 mei '25 |
| Tamara | Wat heeft het ook veel weg van Ibiza als ik het zo… | 1 mei '25 |
| Saskia | Wat is Sardinië mooi, hè? Ons hotel vorig jaar zat… | 1 mei '25 |
| Henri | ,nice , hopen op mooier weer | 1 mei '25 |
| Liesbeth | Wat n mooie plaatjes! Wat zie ik, eten jullie nou… | 1 mei '25 |
| Theo en Thea van Son | Wat een prachtig eiland is Sardinië!!! | 1 mei '25 |
| Piet Berkhout | Cagliari: In 1990 geweest, WK voetbal Engeland- Nederland… | 1 mei '25 |
| Jolanda | Prachtig ! Inderdaad nu de zon nog . | 1 mei '25 |
| Rob | Wat een prachtreis. Ik hoop dat jullie er ook nog… | 1 mei '25 |
| Geert Draaistra | Nou als het weer mooi wordt, geniet ervan. Wij hebben… | 26 apr. '25 |
| Henk en Elly | Pracht foto's wederom en mooi weer zo te zien!… | 26 apr. '25 |
| Piet Berkhout | Weer een mooi verhaal Geert... inclusief de foto's. | 26 apr. '25 |
| Liesbeth | Geweldig weer!! | 26 apr. '25 |
| Henri | Mooi | 26 apr. '25 |
| Cock en Ellen | hahaha, moeten we het bierglas maar in Nederland introduceren | 26 apr. '25 |
| Jolanda | Wow prachtig. | 26 apr. '25 |
| Piet Berkhout | Een jaloerse ezel misschien? Wel een mooi plaatje.… | 22 apr. '25 |
| Geert Draaistra | Wij lagen i.i.g. dubbel, jullie bon vacanses en Normandie. | 21 apr. '25 |
| Liesbeth | Ligt die ezel dubbel van het lachen of heeft hij kriebel… | 21 apr. '25 |
| Jolanda | Wat gezellig de ezels om jullie heen….iaiaia | 21 apr. '25 |
| Henk en Elly | Geweldig tussen die ezels, ik bedoel natuurlijk die… | 21 apr. '25 |
| Steffie | Wat leuk om te lezen ..geniet van jullie prachtige… | 20 apr. '25 |
| Henk en Elly | Mooie kust en foto's zeg! Fijne overtocht! | 20 apr. '25 |
| Tamara | Prachtige foto💕 | 19 apr. '25 |
| Theo en Thea van Son | Zo te zien hebben jullie het reuze naar jullie zin… | 19 apr. '25 |
| Jolanda | Mooie foto! Jullie staan er stralend op | 19 apr. '25 |
| Cock en Ellen | Jammer van de regen maar wat een prachtige route!… | 17 apr. '25 |
| Geert Draaistra | Thnx | 17 apr. '25 |


- Matthijs: Jullie hebben weer veel meegemaakt…
- Piet Berkhout: Mooie verhalen Geert en Hammy.…
- Liesbeth: Ik dacht al; zebra’s en…
- Henk en Elly: Mooie, interessante en leerzame…
- Anita: Welkom thuis weer buurtjes…
Alle reacties »