Reacties

Reacties 201 - 250 van 639

Naam Reactie Datum
Cock en Ellen Wat een straf zo'n overnachting :-) 6 mei '25
Geert Draaistra U vraagt wij delen; 40.3188, 9.5839 (lat, lng) N 40°… 6 mei '25
Henk en Elly Graag ook een flesje waar je 100 mee kunt worden,… 6 mei '25
Rob En wat is de exacte locatie waar jullie zijn? Graag… 6 mei '25
Jitske Mooi om zulke gepassioneerde mensen te ontmoeten,… 6 mei '25
Jolanda Klinkt lekkerrrrr 6 mei '25
Bert Heerlijk dit... 5 mei '25
Johan Regterschot Gezellig en genieten zo te zien!! 5 mei '25
Henri Heerlijk 5 mei '25
Piet Berkhout Dat was dus weer smullen👌 5 mei '25
Liesbeth Dat klinkt weer heerlijk. Niet te lang blijven daar… 5 mei '25
Frits en Marja Helemaal top, een plek naar mijn hart. Het adres kom… 5 mei '25
Jos Interessant die wijn...! Is er geen handige Italiaan… 4 mei '25
Geert Draaistra Je gaat die oudjes niet zo maar vragen naar hun leeftijd,… 4 mei '25
Piet Berkhout En die vele honderd jarigen en ouder, liepen die er… 4 mei '25
Geert Draaistra Wat denk je wat! Maar natuurlijk gaan we dat proberen,… 4 mei '25
Sanna Nemen jullie die wijn waar 100 jaar mee wordt wel… 3 mei '25
Geke.spinder Fijn dat jullie Mem even hebben gebeld! Zonder tunnels… 3 mei '25
Carla Leuk om weer te lezen 😘 Fijn dat het weer wat beter… 3 mei '25
Cock en Ellen Het ziet er allemaal weer gezellig en prachtig uit.… 2 mei '25
Geert Draaistra Beterschap buur! 2 mei '25
Henk en Elly Ondanks het weer af en toe toch leuke en mooie plaatjes!… 1 mei '25
Timo Ik heb last van Mal di sarda! 1 mei '25
Tamara Wat heeft het ook veel weg van Ibiza als ik het zo… 1 mei '25
Saskia Wat is Sardinië mooi, hè? Ons hotel vorig jaar zat… 1 mei '25
Henri ,nice , hopen op mooier weer 1 mei '25
Liesbeth Wat n mooie plaatjes! Wat zie ik, eten jullie nou… 1 mei '25
Theo en Thea van Son Wat een prachtig eiland is Sardinië!!! 1 mei '25
Piet Berkhout Cagliari: In 1990 geweest, WK voetbal Engeland- Nederland… 1 mei '25
Jolanda Prachtig ! Inderdaad nu de zon nog . 1 mei '25
Rob Wat een prachtreis. Ik hoop dat jullie er ook nog… 1 mei '25
Geert Draaistra Nou als het weer mooi wordt, geniet ervan. Wij hebben… 26 apr. '25
Henk en Elly Pracht foto's wederom en mooi weer zo te zien!… 26 apr. '25
Piet Berkhout Weer een mooi verhaal Geert... inclusief de foto's. 26 apr. '25
Liesbeth Geweldig weer!! 26 apr. '25
Henri Mooi 26 apr. '25
Cock en Ellen hahaha, moeten we het bierglas maar in Nederland introduceren 26 apr. '25
Jolanda Wow prachtig. 26 apr. '25
Piet Berkhout Een jaloerse ezel misschien? Wel een mooi plaatje.… 22 apr. '25
Geert Draaistra Wij lagen i.i.g. dubbel, jullie bon vacanses en Normandie. 21 apr. '25
Liesbeth Ligt die ezel dubbel van het lachen of heeft hij kriebel… 21 apr. '25
Jolanda Wat gezellig de ezels om jullie heen….iaiaia 21 apr. '25
Henk en Elly Geweldig tussen die ezels, ik bedoel natuurlijk die… 21 apr. '25
Steffie Wat leuk om te lezen ..geniet van jullie prachtige… 20 apr. '25
Henk en Elly Mooie kust en foto's zeg! Fijne overtocht! 20 apr. '25
Tamara Prachtige foto💕 19 apr. '25
Theo en Thea van Son Zo te zien hebben jullie het reuze naar jullie zin… 19 apr. '25
Jolanda Mooie foto! Jullie staan er stralend op 19 apr. '25
Cock en Ellen Jammer van de regen maar wat een prachtige route!… 17 apr. '25
Geert Draaistra Thnx 17 apr. '25
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

 « Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende »  ...