Granada en Benard

17 december 2022 - Motril, Spanje

Vrijdag 16-12 richting Granada in de regen. Ipv het Alhambra door de stad getoerd en uiteindelijk maar gestopt bij een mega groot winkelcentrum van 2 verdiepingen, Siërra Nevada. Van Prada en Gucci tot de Mediamarkt en H&M. Veel restaurants etc want de Spanjaard eet veelal buiten de deur. Op de namiddag door naar het stuwmeer van Benard waar we de volgende dag voor 12 u verwacht worden. Alvast kennis mogen maken met een deel van de groep. Zaterdag om 13 u de 1e briefing, kennismaking en aansluitend de 1e borrel. Hans en Nancy van Expedition Far East stonden hier al met hun nieuwe truck. Gezellig en spanning verhogend. Morgen gaan we om 12.30 in colonne naar de haven van Motril en dan 4,5/5,5 u op de Ferry afhankelijk van de wind naar Nador. Marokko jammer dat jullie verloren hebben, maar wij komen eraan!

1. Jolanda:
    17 december 2022
    Leuk om jullie zo te volgen.
    Succes op de Ferry👍
  2. Theo van Son:
    17 december 2022
    Jammer dat jullie Alhambra niet hebben kunnen bezoeken, maar morgen de 1e stappen op het vaste land van Marokko!!! 🤗
  3. Liesbeth:
    Goeie vaart ⛴️
  4. Bert:
    18 december 2022
    Gezie de prachtige foto's nu al een fenomenale trip. Geniet er van !
  5. Johan en Cobi:
    18 december 2022
    Behouden overtocht ☀️opmaat de Zon.
    Groetjes van ons.
  6. Cock en Ellen:
    19 december 2022
    Hoi hoi, als het goed is inmiddels aan de overkant en gaat het genieten in Marokko beginnen. Veel plezier, er is genoeg te zien :-)