Meditairane

14 december 2022 - Chiva, Spanje

Maandag 12-12 overnacht op een camperplaats waar 5 campers mogen staan. Bij Joeri en Audrey. Hij is sommelier in ruste uit België. Hij wilde eigenlijk een Spaans tapasrestaurant openen maar dat mocht niet, dus een wijnproeverij waarbij tapas besteld kan worden. **** Wijn zonder toevoegingen, bestrijdingsmiddelen en dus zonder hoofdpijn. Want gezellig dat het was met Piet en Pien uit Heilo en Arnold uit Ruinen. Ook camperaars die langdurig van de Spaanse temperaturen willen genieten. Was nog 20 graden middernacht. Dinsdagmiddag aangekomen op camping Kiko-park in Oliva bij Ron en Regina, campervrienden van onze Noordkaapreis in 2019. Heerlijk bijgepraat, geborreld en een voortreffelijke paella de chef mogen eten. We blijven hier 2 dagen en staan genieten van de temperatuur en omgeving. Morgen staan de laatste 500 km naar het zuiden op de planning.

1. Timo:
    14 december 2022
    Klinkt goed! Jullie missen vast de -5 ;-)
  2. Tamara:
    Wooow dat klinkt goed!! Is ook bijna 25 graden verschil🤣 geniet er van
  3. Jolanda:
    14 december 2022
    Wat super om weer vakantievrienden hier te ontmoeten met mooie herinneringen ophalen. Bij ons is de Elfstedenkoorts begonnen....hahaha.... Dat wil je toch niet missen!! Have fun kanjers. xx
  4. Inez:
    14 december 2022
    Wat klinkt jullie reis heerlijk tot nu toe! Geniet ervan! Ik zou toch wel graag ruilen qua weer, maar hoop toch stiekem wel dat het ijs op de sloot achter dik genoeg gaat worden! Dan kunnen we jullie ook mooie foto’s sturen 😊
  5. Piet:
    14 december 2022
    Doe ze de groeten. Hier mooi winterweer, ook leuk.
  6. Jolanda:
    Wat een heerlijke temperatuur 👍
  7. Cock en Ellen:
    14 december 2022
    Dat klinkt allemaal goed en gezellig met o.a. Noordkaapvrienden. En die afterparty zonder hoofdpijn is natuurlijk ook top. Ondertussen bereiden wij ons hier voor op lekker schaatsen. Veel plezier met het volgende traject naar het zuiden.
  8. Rob:
    15 december 2022
    Fijn dat jullie zo genieten. Leuk om de verhalen te lezen.
  9. Art en Karina:
    15 december 2022
    Nu al een mooie reis, genieten en wat leuk jullie zo te volgen
  10. Sjoerd:
    15 december 2022
    't Is wel afzien zeg, poeh
  11. Gio en Michele:
    17 december 2022
    Ohhh wat lekker genieten zeg!!