Tweede dag

8 december 2022 - Eindhoven, Nederland

Gisteren 7-12-22  na de begrafenis van een tante van Geert om 16 u vertrokken uit Friesland richting…Venlo! Geparkeerd in de stad en lekker gegeten, klein rondje om de kerk en even Qwixx-en. Vanmorgen 09 u vertrokken en via Duitsland ri Luxembourg, gas getankt en diesel voor €1.62. Door de Eiffel sneeuwbuien en een beginnende witte wereld. Gestopt tegen 17 u bij Langres op een camperplaats met super uitzicht.

1. Jolanda:
    8 december 2022
    Wat een mooie witte wereld. Ik kreeg vanmorgen ook de hagelstenen om mijn oren. Jullie zijn al een aardig eindje opgeschoten.
  2. Piet Berkhout:
    Nou,
    Dan hebben jullie al een aardig eindje gedaan.
  3. Cock en Ellen:
    8 december 2022
    Mooie witte wereld en kerstsfeer onderweg. Heel veel plezier op jullie reis en prachtig dat we kunnen meegenieten! X
  4. Thea van Son:
    8 december 2022
    Zo de kop is er af, de 1e km's gereden.......
    Leuk om het zo mee te beleven.
    Goede ( vervolg) reis toegewenst!!!
  5. Johan en Cobi:
    Hoi Geert en Hammy,
    Het begin is er.
    Leuk om Jullie zo te volgen op deze reis!
    Van de kou richten de warmte van de woestijn dan maar😁🌟 veel plezier zo samen groetjes uit het koude de Sweag.
  6. Tamara:
    9 december 2022
    Jahoor lekker die sneeuw… hopelijk straks iets lekkerdere temperaturen 😀 enjoy
  7. Yasmine Kalai:
    Haiii,
    Jullie zijn flink opgeschoten zou te zien. Steeds weer een stapje dichterbij naar de Sahara. Nog een heeeele goede reis en pas op het is half op de weg hè! 😜 heel veel plezier xx Yasmine
  8. Yasmine Kalai:
    9 december 2022
    Haii, jullie zijn zeker opgeschoten zou te zien. De Sahara komt steeds dichterbij. Nog een heele goede reis en pas om de weg is glad! 😜 xx Yasmine
  9. Liesbeth:
    10 december 2022
    Het begin is er. Goeie reis en hopelijk straks wat warmer weer.